lördag 21 juli 2012

Fredag/lördag...

Ja då vart de lördag o dagarna springer iväg som vanligt.. Känns sjukt konstigt att inte träffat nettan o alla andra vänner på ett tag. Man känner sig lite som en outsiders, haha! Neh ge mig lite ledig tid :P Igår vart de hem från jobb, chilla en stund o börja med disken. När jag väl satt mig i soffan ringde luren..de va hjärtat som var på g. Så nån minut senare terra han dörrklockan. Sen blev de jag fixa käk (kotletter, pommes o beasås)..sen blev de soffan en stund. Därefter blev de klä sig o dra till verkstan. Där mötte vi upp större delar av folket, sen blev de iväg till strippen. Väla, ättekulla sen hamnen. När vi sen stod i hamnen fick jag sms om att oxen hade frågat efter mig o gubben på ättekulla, så langa iväg ett sms till han. Sen blev de vi drog från strippen o mötte upp han på the tivoli för att sen snacka skit en stund. Begav oss hem runt halv 2 o möttes av ett kaos på grönkulla. Ja jisses va araberna kan slåss (10-12st)...haha, men bara pinsamt. För att fira ramadan så verkar de inte ha börjat värst bra för de. Väl parkerat o på väg upp sitter de en tjej helt nere på parkeringen. Skulle frågat vad som var fel, men då hör man en kompis till tjejen ropa efter henne som sen möter henne. Ja action på ghettot som vanligt. Blev att jag o hjärtat somna ganska snabbt, för att sen väckas av lilloppan grynet. Så med frulle i magen blev de gubben körde en till jobb o här e jag nu. Ikväll drar hjärtat o jonas på kalas hos en kollega till de, o jag skall ner till oxen o låna en skiva te mami som jag skall kopiera. Sen får ja se va som händer...Skall juh vara massa bilträffar idag osså (markaryd, halmstad) men inget ja kan ta mig till då ja ej har bil, så får se. Även Båstad e ett ställe där de lär vara gott om folk idag. Sen tack hjärtat för de elektriska tandbortstarna te mig o lillan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar