onsdag 18 juli 2012

Kors i taket...

Ja de e vad jag höll på att rita igår kväll... Efter att ha kommit hem från jobb o pillat lite med hemmet, ringde de på dörren. Av terrorn att dömma på ringklockan gick de inte att missta sig om vem som stod bakom dörren. Men sjukt glad att hjärtat dök upp. Han har en viss förmåga att dyka upp när man e lite smått deprimerad. Men med hans närvaro så hade jag tankar på annat o inte problemen. <3 Önskar bara man hade man hade haft ett mer välbetalt jobb eller vann en större summa cash så man kunde köpa el hyra ett hus inom en snar framtid. För vill bort från d-hög, o vill känna att jag kan pilla bäst fan jag vill i trädgård/hemmet utan att de skall drabba eller störa nån. Visst har man slängt en del cash på den lgh man bor i nu, men inget som gynnar mig i slutändan. Visst har man haft sina motgångar i livet o alldeles för många tyvärr...men visst fan skall de vända nån gång. I have a dream, and one day i hope it will be like that ;D Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar