torsdag 1 mars 2012

Torsdag...

Ja då vart man på jobb tidigare idag, för palla inte gå hem efter att jag o nettan tog frulle på fiket imorse.
Va kul o få träffa lilleman osså...
Men de märks han växer så de knakar...massa ord o rörelser. *KUL*
Ja annars vart man ensam igår då emelie hämta lillan. Så blev jag hörde av mig till erika, för gubben svarar juh aldrig när man skriver till han.
Så vi satt o kolla tv o sen drog vi till plantan o lämna kläder till jaz.
Sen var de tänkt att vi skulle ta nån go dricka i stan...men blev vi drog te donken o sen hem för att hinna kolla bb.
Ja sen vid halv ett i natt så drog erika hem o jag la mig till sängs.



Ja sen va som hände imorse har jag redan skrevit om...
De som jag kan tillägga e att en go vän e inne på förlossningen i lund o blir igångsatt, så hoppas för hennes bästa att de kommer gå någerlunda snabbt, för mabn har juh bara hört att sånt brukar ta en massa tid.
Men visst skall de bli kul o se vem som bor där inne!
Då mina kusiners morfar dog idag hade de varit lite öde om de föddes en pojke!
Ja annars kommer de bli en lugn kväll. Skulle egentligen vara på föräldramöte ikväll, men man fick inte ha med barnen. Så blir hemma med min tös.
Skall skicka o fråga om musse skall dit...men de återstår att se.
Imorn skall tösen min till mormor som hon längtat efter. Så får se vilken buss man hinner med ....önskar helst av allt att bilen hade fungerat så man slapp pendla en massa.
Men de e mitt öde, haha!
No luck for me!
Ja de var väl lite om dagen.
Skall fortsätta med mitt här vilket är vattna blommor o torka fönsterkarmar.
Men bättre de än igen.
Ha de gott allesammans.

Poss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar