måndag 19 mars 2012

Måndag...

Ja igår blev de man blev hämtad av bror...vi drog till mami.
Blev även en sväng inom stidsvig där vi lämna lite saker hos erikas familj.
Efter de blev de hem till mami soffa.
Dock blev de inte långvarigt då min tös va hungrig, så jag tog friheten o körde till ö-a o handla en pizza.
Så efter de blev de chill för hela slanten.
Sen idag var man juh övertrött då jag o lillan dela säng i natt. För de va hela tiden något som var fel, sen kom mami in o morse o snacka, sen jaz gick upp o var de mamma, mamma hela tiden...
Men men...så med kaffedoft gick man upp o till kaffet blev de en macka. Sen var de bara en sak till jag behövde för att komma igång o de var musik.
Så på med datan o upp med volymen. Sen gick jag o erika lös på kök, vardagsrum, hall o toalett.
Så vid fyra kom lippi hem från jobbet o vi börja plocka ihop oss. Så efter att vi gjort oss klara begav vi oss mot city gross då jag skulle ha hem lite nödvändigheter.
Sen väl hemma var de bara att packa upp o fixa käk...
O nu sitter jag här med mia på besök o kaffe i muggen. Skall försöka ta ett varv med snabeldraken innan de e läggdax här.
Sen imorn är det dax för mig o min huligan att åka till sjukan. Lillan skall vägas o mätas o jag skall ta blodprover till röntgen på söndag.
Sen ser vi vad som händer.

Take care...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar