söndag 18 mars 2012

Lör/Sön..

Ja idag e man en seg människa, o de hela har sin förklaring i lite sömn.
Men igår kväll o i natt hade man sjukt roligt.
De hela börja med att efter jobb drog jag hem....skulle egentligen börja diska o fixa lite annat, men fick sms från erika o bror som undra va jag gjorde.
Till svars blev de inte mycket...
De bad mig komma, så byta om från jobbekläder till annat, sen kom lippi o hämta mig.
Efter de blev de till tågaborg o byta bil, sen till verkstan.
Väl på verkstan var andy o hans farsa där o erika, sen kom även en massa andra.
Kvällen börja dra ihop sig så vi begav oss till bilträffen o där blev de att vi stod ett bra tag. Tobbe, daniella, sami, emelie, piot, bea, ida, danne, billan, andy, andre, karin, ja med flera....Sen blev de att större delar drog på strippen i ängelholm o vi drog oss tebax till verkstan. Väl där kommer en polare till lippi.
O ja den människan har man nog aldrig tråkigt med...
Han har så sjuka kommentarer o kontringar på allt så vi alla skratta gott igår.
Så med Dennis i gänget blev de en runda på stan o han med sin kaffegök i högsta hugg.
Så vi dumpa han på knutan i stan o drog hem till lippi o erika en stund.
Efter att ha bryggt en ny kanna kaffe till han var de bara att bege sig till stan igen o hämta upp han. Sen var de dax för bror att vara taxi till han....så mot perstorp blev kosan. Väl framme i perstorp dumpa vi han o vi drog en runda inom skogen i perstorp för att kolla en sak.
Sen var de hem till vårt kära hbg.
Dock trodde jag inte att klockan var så mycket...så när jag såg klockan i hallen blev de raka vägen till sängs.
Sen imorse blev de packa ett ombyte för att sedan bege sig till jobb.
Ja o här sitter man nu.
Efter jobb idag blir jag hämtad direkt...sen blir de till mami o hjälpa henne imorn.
Sen på tisdag skall man till läkaren o ta blodprover o på söndagen skall jag röntgas.
Annars får man se vad veckan har att erbjuda. Dock hoppas jag på soligt väder så jag kan ta nån lång powerwalk o så jag kan få fotografera lite, för de blev juh inte så mycket av den varan i helgen.
Have fun o take care!

Puss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar