torsdag 11 december 2014

Torsdag

Ja då vart snart denna jobbvecka slut. Har mått illa nu i 2 dagar o haft ont i skallen från o till. Hoppas bara inte på att bli dålig. Har massa bokat i helgen. Sen tack Nettan för du joina handlingen i morse. För typ 3 v sen beställde jag ett par stövlar o igår kom avin att hämta ut de. Men till min stora besvikelse va de fel skor i lådan. De hade paketerat fel men hade rätt på ordersedeln. Så får skicka tillbaka o se när de nya dyker upp. Kan glömma att de kommer innan jul... Trist men så e de. Ja annars e de massa fix inför jul. Men är på god väg redan. Fick veta idag att jag har möjligheten att komma upp till Ullared innan jul, o lockelsen e stor. Allt hänger på om jag har de mesta klart. Annars vet jag att den dagen vi ska åka så e de fullt upp med julsysslorna. Ikväll blir de packa lillans saker så de e klart till imorn då hon ska papi. Men blir de att jag mår som nu när jag vaknar, då blir de ringa in nån på jobb o sen somna om. Ha de gott allesammans. Puss o kram 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar