onsdag 4 januari 2012

4 jan


Ja då vart de onsdag o snart halva jobbeveckan klar.
Blev att jag o jaz la oss tidigt igår o de hjälpte att få henne i säng tidigt. Dock blev problemet med mig själv.
Då jag inte sover så många timmar blev de att jag vakna vid 23 o tyckte jag hade sovit vad jag skulle...så blev att jag låg o spela lite på luren under tiden man hörde hur stormen emil tog tag i vindarna.
Så ja nån gång i morse somna jag. Men klagara inte för de , haha!!
Trodde jaz skulle bli lätt att få upp då hon sovit mer än va hon brukar, men neh!
Till svars fick jag att de va inte morgon än o att hon skulle sova mer.
10min va vad hon fick i extra minuter i sängen, sen vart de upp o på med kläder o sen frulle. Så efter de blev de dagis o jag hem på kaffemys hos nettan o joel o elin.
Så efter att ha tillbringat min kafferunda där drog jag till jobb o nu e jag här.
Musse ringde o sa han skulle hämta lillfisen, så behöver inte ha bråttom från jobb idag *skönt*
Blir även ut en runda med nettan ikväll...skall kolla upp skolan som hon börjar på måndag.
Ångrar lite smått nu bakefter att jag inte tog o sökte ändå.
Men vägledaren lät säker på sin sak, så df våga jag inte chansa o riskera jobbet.
Men men...får väl tjuvläsa i nettans böcker sen.
Ja annars e de inte mycke som står på listan idag. Tvätta en maskin tvätt, diska o laga soppa e väl de som kommer hända när ja kommer hem.
Neh nog för idag...

Take care!

Poss o Kram ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar